جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
سپاه

حوزه/ جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پیامی از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار محمد علیپور جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در پیامی از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم غیور و شهید پرور استان لرستان

بدون تردید حضور و مشارکت پرشور شما مردم عزیز در انتخابات ریاست جمهوری برای کشور ثمرات بسیاری به دنبال خواهد داشت و ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان قسم خورده این سرزمین موجب افزایش همبستگی و تقویت وحدت ملی می‌شود و چشم طمع دشمنان این نظام را کور خواهد کرد.

این بار نیز ملت فهیم ایران با بصیرتی مثال‌زدنی با سرمنشأ غیرت ملی اراده همگانی را به باشکوه‌ترین وجه متجلی و دشمن زبون را از تحقق دسیسه‌های شیطانی ناامید می‌کند و با مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رأی، اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور می‌رساند تا مردم‌سالاری دینی بار دیگر محقق شود.

با حضور حداکثری و گزینش فردی که به نحو حداکثری حائز شاخص‌های اصلحیت است، تکلیف شرعی و ملی خویش را ادا کنیم.

توجیه و ترغیب چهره به چهره‌ی کسانی که نسبت به شاخص‌های اصلحیت توجیه نیستند یا راجع به حضور در صحنه‌ی انتخاب مرددن هم اکنون بر همه ما امری لازم و ضروری است.

لذا اینجانب از همه اقشار مردم،علی الخصوص خانواده معظم شهدا،رزمندگان،ایثارگران ،جانبازان،بسیجیان ،جوانان باغیرت،جامعه پزشکان،کارمندان لشگری و کشوری ،متنفذین طوائف و محلات ،هیات مذهبی ،اصناف و بازاریان و همه و همه جهت حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت بعمل می آورم.

ومن الله التوفیق

سرتیپ دوم پاسدار محمد علیپور
جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha